Turkey (Article in Turkish)

Hepinize selamlar değerli Electroneum kullanıcıları ! Bildiğiniz üzere Electroneum hem küresel çapta hemde ülkemizde gelişme fırsatı yakalamayı başarmış değerli kripto para birimlerinden sadece bir tanesi.
Durum böyle olunca gerekse Electroneum ekibine olan desteğimizi , gerekse de Electroneum’un Türkiye’de gözle görülebilir bir gelişmesine yol açıp Electroneum’un Türkiye’de desteklenmesi için elimizden geleni yapmamız gerek. Electroneum’un yaygınlaşması için çevremizdeki insanları ikna edip Electroneum uygulamasına sürükleyebilirsiniz. Eğer girişimci bir insansanız ve işiniz varsa Electroneum üzerinden alış-veriş desteği sağlabilirsiniz. Eğer bir yatırımcıysanız çevrenizdeki insanları da toplayıp , elinizdeki parayı kaybetmek istemiyorsanız Electroneum ekibi ile görüşme sağlayabilirsiniz. Kesinlikle size destek olacaklardır. 2023 yılına kalmaz , Bitcoin borsasında büyük değişiklikler olmaz ise kesinlikle Electroneum 1 USD seviyesine kadar çıkmayı fırsat bilecektir. Tek yapmanız gereken şey : Electroneum’a güvenmek.

-Furkan Aras

hi Furkan! Hope you don’t mind, I ran your post through a translator for us English speaking folk! It reads as follows.

Greetings to all, dear Electroneum users! As you know, Electroneum is only one of the valuable crypto currencies that have managed to have the opportunity to develop both globally and in our country.
Our support to such a situation when both teams electronica, as well as opening the way to a visible improvement in Turkey’s Electroneum Electroneum we need to do our utmost to support in Turkey. You can convince the people around us and drag them into the Electroneum application to spread the Electroneum. If you are an entrepreneur and you have a job, you can provide shopping support through Electroneum. If you are an investor, you can gather people around you and contact Electroneum team if you do not want to lose your money. They will certainly support you. By 2023, if there are no major changes in the Bitcoin exchange, the Electroneum will certainly be able to go up to USD 1. All you have to do is trust the Electroneum.

2 Likes

Bende ico zamanında bir miktar alım yapmıştım. 2x yaptığı dönemde ellemedim. uzun vadede benim düşüncemde tether gibi $1 sabitlenmesi olacaktır. Hem global dünyada sürekli miktarın parasal karşılığının değişiklik göstermesi kullanımını azaltır. Özellikle m2m (makinadan makinaya) gönderimde banka hesapları mevcut olmayan ülkelerde kullanımda parasal değerin sabitliği bana göre çok önemlidir. Bizim gibi ülkelerde genelde yatırım amaçlı kullanılıyor ama ileride inşallah güzel yerlere gelmesi dileğiyle :slight_smile:

Eng:
I did some shopping on ICO day. Ellen did it. In my opinion, in the long run, the rope ties will be fixed as $ 1 and the global world should constantly show the direction of the monetary value of the quantity. The stability of the monetary value used is especially versatile for me, especially for banks that are available at m2m (machine to machine) delivery. I hope some of our products like us come to beautiful places, God willing, God willing :slight_smile:

3 Likes

Hi @alidebre nice post there…

And welcome to the forum. :slight_smile:

Do you use sistemkoin exchange or turkcell?

Sorry for the late reply… :innocent:

İki yıldan fazladır bu sanal parayı aldım. Fiyat düştükçe düştü, düştükçe düştü… Elektroneumu önerdiğimiz kişilere rezil olmaktan ve paramızı kaybetmekten başka bir şey olmadı.

tek umut dayanmaktır

:pray:

1 Like