ETN på norsk. ETN in norwegian

Hva mener du med lånt ut?

Du kan låne ut ETN til tradere med garanti så får du renter

Send en link så jeg kan ta en titt? :slight_smile:

liquid.com er en ganske oversiktlig børs

Level 3 i box, brukte lønningsslippen

Level 3 i box her også, tok bare noen få timer!

Godt å se noen er kommet i mål med Level 3, Jeg er nå på Level 2, med Level3 pending. Har ingen lønnslipp å vise til ettersom jeg er selvstendig næringsdrivende. Lastet opp en kontoutskrift og håper det er tilstrekkelig.

Og der var jaggu Level 3 i boks her også, og det uten å måtte mase på Electroneum Support en eneste gang.

En kort oppsummering

#1 Laste ned YOTI app og lage en profil der.
#2 Laste opp pass/førerkort på YOTI profilen og fylle ut navn og kontakt info. (Fikk ikke bekreftet adressen)
#3 Linke YOTI profilen til Electroneum profilen ved hjelp av QR kode skanning fra ETN profilen
#4 Level 1 er nå låst opp.
#5 Etter noen timer fikk man muligheten til å laste opp et dokument som bekrefter adressen i electroneum profilen, dette låser opp Level 2.
#6 Så fort Level 2 er låst opp får man mulighet til å laste opp et dokument (lønnsslipp, skriv fra arbeidsgiver eller kontoutskrift) Etter dette var lastet opp var Level 3 åpnet innen 24 timer.

Jeg konkluderer med at KYC løsningen de har i dag er funksjonel, man trenger bare litt tålmodighet for å komme helt i mål, for min del var det ca. 3 dager.
Richard Ells har ellers informert om at det jobbes med å gjøre denne prosessen enda enklere.

Hvordan kan vi markedsføre ETN i Norge, det er stor kjøpekraft i Norge så det er alt å tjene på det. Noen tanker?

Jeg sendte denne meldingen til finansavisene i dag som et tips :slight_smile:

Electroneum (ETN) en UK basert kryptovaluta som har et spennende prosjekt som er verdt en dypere titt. Det som er spesielt med ETN er blandingen mellom sentralisert og desentralisert krypto.

De er først og det eneste selskap som har KYC (know your customer) , API (overvåkning for hvitvasking).

Instant payment er transaksjoner øyeblikkelig. over 1 million app nedlastinger på android alene.
Electroneum har vokst fortere en Facebook, Twitter og Instagram. ETN har over 2.2 millioner brukere og er en av verdens største kryptovaluta.

Electroneum har bygd bro mellom selskap og krypto slik at hvilket som helst selskap kan bruke ETN som betalingsmiddel om det er Rema 1000 eller Amazon. Electroneum starter sin første markedsføringskampanje i Oktober. Det er masse mer som kan være av interesse for det norske markedet. Hjemmesiden til ETN er https://electroneum.com/

Jeg vil ikke markedsføre ETN men verdien for Norske bedrifter som ønsker eksponering for en kryptovaluta som er innenfor myndighetskrav er til stedet, før prisene øker noe som vil være en konkurransefordel for norske IT bedrifter og annen tradisjonell eksportindustri. Dette er internett 3.0

Jeg er spent på om noen av dem biter på, så det er bare å følge med.

Er det noen her som driver med mining av ETN? Hvordan oppsett kjører du/dere? :blush:

B.F.A
tror du har misforstått API Application Program Interface.
MLM er Money Loundering Monitoring (kvitvasking).

API’ en til Electroneum er virkelig hva som kommer til å sette fart på iting da dette multigjør for hvem som helst til å enkelt å godta Electroneum som betalings middel…

Istant payment betyr her at butikkene/levrandørene øyelikkelig får bekreftelse på at du har penger i lommeboka ved enkelt og skanne barkoden i ETN appen. Snart kan du gå i butikken, betale regninger, mobil bruk, eller handle Online å betale med ETN,

Dette er stort,

Har kun CPU+GPU, men miner litt XMR og kjøper ETN når pool’en vår endelig finner en blokk

Ser den, men er ikke MLM inne i API?

#AdvancedAML
hvitvask

Er litt utilregnelig nå med svensk øl 7.5% og jegermeister:)

lol, på tide å svi av ytterligere 10000 spenn på etn nå i kveld da :smile:

skal selge skuta i morgen å da blir det noen 10K som skal inn i ETN. hold prisen oppe, jeg tror dette kan bli rått. Håper på virgin, Jollybee og noen mobilselskaper

Jeg er fortsatt optimistisk, håper at det ikke drøyer for lenge før de gode nyhetene kommer rullende

#RignesSjakk
RignesSjakk

Jeg tror noe kommer den 10 og resten den 12 i neste måned, at noe blir forskjøvet med en måned er typisk for store bedrifter.