ETN på norsk. ETN in norwegian

Hei alle norskatalende. Jeg tenkte en tråd på norsk kan være på sin plass for vi er sikkert noen:)

Hei ! #VikingRaidsOnEngland #VikingsRule
norskflaggkj%C3%A6rlighet
viking-ship-norway

1 Like

God ide :slight_smile: :+1:

Hei dere, jeg får ikke til å bekrefte adressen min på Yoti, får dere det til?

Hei :slight_smile:

Nei får heller ikke registrert den, har spurt Yoti uten å få noe hjelp.

ok takk for det, håper de får det fikset slik at det går greit å registrere alt

Fikk bare beskjed om jeg ikke var registrert i ett digitalt register ble det vanskelig.

Spurte om det ikke var mulig å sende adresse dokumentasjon, men nei det funket vist dårlig…

Eneste KYC registreringen jeg har vært borti som ikke godtar utility bill for eksempel.

1 Like

Hvilken løsning finnes da? må kanskje flytte alle ETN til liquid da siden det er der jeg trader

Det blir nok fikset skal du se :blush:

satser på det. I mellomtiden så er prisene så lave at det er bare å bunkre opp med ETN

2 Likes

Jeg tror ikke yoti har tilgang til en service som folkeregisteret for å bekrefte norske adresser.

Får håpe det, har lagt inn førerkortet

@B.F.A
Jeg og, fant ikke passet :grin: Måtte sende inn bilde av det 3 ganger før de var fornøyd, noe med at hologram osv ikke var tydelig nok på bildene…

mitt pass var gåt ut av dato for 1 måned siden

Er iOS beta appen oppe nå? Fikk ikke oppdatert den tidligere idag

vet ikke, jeg venter på at den skal komme ut i neste uke

https web wallet er fortsatt nede:
back_soon

kommer sikkert snart tilbake, var nede en stund tidligere i dag også

Si gjerne ifra om dere finner en løsning på å verifisere adressen, har stoppet opp på det samme selv. Men nå er det for sent for å knote mer med det for idag.
Web walleten min ser ut til å være online, ser både saldo og transaksjoner.

1 Like

kom inn i walleten, den går sikkert litt opp å ned mens de holder på og oppdaterer

1 Like