ETN på norsk. ETN in norwegian

Hei alle norskatalende. Jeg tenkte en tråd på norsk kan være på sin plass for vi er sikkert noen:)

Hei ! #VikingRaidsOnEngland #VikingsRule

viking-ship-norway

God ide :slight_smile: :+1:

Hei dere, jeg får ikke til å bekrefte adressen min på Yoti, får dere det til?

Hei :slight_smile:

Nei får heller ikke registrert den, har spurt Yoti uten å få noe hjelp.

ok takk for det, håper de får det fikset slik at det går greit å registrere alt

Fikk bare beskjed om jeg ikke var registrert i ett digitalt register ble det vanskelig.

Spurte om det ikke var mulig å sende adresse dokumentasjon, men nei det funket vist dårlig…

Eneste KYC registreringen jeg har vært borti som ikke godtar utility bill for eksempel.

Hvilken løsning finnes da? må kanskje flytte alle ETN til liquid da siden det er der jeg trader

Det blir nok fikset skal du se :blush:

satser på det. I mellomtiden så er prisene så lave at det er bare å bunkre opp med ETN

Jeg tror ikke yoti har tilgang til en service som folkeregisteret for å bekrefte norske adresser.

Får håpe det, har lagt inn førerkortet

@B.F.A
Jeg og, fant ikke passet :grin: Måtte sende inn bilde av det 3 ganger før de var fornøyd, noe med at hologram osv ikke var tydelig nok på bildene…

mitt pass var gåt ut av dato for 1 måned siden

Er iOS beta appen oppe nå? Fikk ikke oppdatert den tidligere idag

vet ikke, jeg venter på at den skal komme ut i neste uke

https web wallet er fortsatt nede:

kommer sikkert snart tilbake, var nede en stund tidligere i dag også

Si gjerne ifra om dere finner en løsning på å verifisere adressen, har stoppet opp på det samme selv. Men nå er det for sent for å knote mer med det for idag.
Web walleten min ser ut til å være online, ser både saldo og transaksjoner.

kom inn i walleten, den går sikkert litt opp å ned mens de holder på og oppdaterer